Autentificare | Creare cont | Contacti-ne
 
 
Diverse     Bibliofilie     Orologerie     Bijuterii     Argint     Sticla     Sculptura     Pictura     Icoane     Covoare     Mobilier    

 

    Conceptia noastra

  1. Firma FanArt considera ca intr-o era a informatiei, sfera artelor plastice conjugata cu aceea a marketingului operelor de arta exprima concludent consonanta dintre tipul de gandire tehnocrat si cel artistic.
     
  2. Conform actualelor tendinte existente pe piata operelor de arta, in raport direct cu acea cota specifica, proprie fiecarui artist in parte, FanArt isi poate exercita functia sa predictiva (in relatie cu potentialii cumparatori, functie de preferintele acestora), prefigurand crearea de noi capacitati de asimilare a valorilor artistice.
     
  3. In relatia arta public, punand accentul pe destinatia estetic-utilitara a obiectelor de arta, FanArt poate dezvolta o noua politica a ofertelor de ordin artistic, astfel in cat, sa satisfaca exigentele sensibilitatii omului contemporan.(functie de racordarea gustului societatii la tendintele imaginarului colectiv).
     
  4. De asemenea firma va promova pe site-ul propriu manifestarile artistice din zona de interes Fanart la care aceasta participa prin reprezentantii sai oficiali.
     
  5. Din punct de vedere a perceptie utilitare a obiectelor de arta incluse in portofoliul Fanart, se poate exercita cu impact direct la public o pledoarie pentru valoarea si autenticitatea frumosului ambiental, generator de structuri functionale armonice(exista o perfecta corelare, intre integrarea obiectului de arta, propus spre cumparare, si dinamica globala a valorii acestuia pe piata externa aferenta).
     
  6. FanArt va participa pe varii paliere informative, la modelarea gustului estetic al publicului, punand accentul pe principiul “pedagogiei corective”, extrem de eficient in campul comportamentului social.
     
  7. In activitatile sale de ordin cumulativ, atat economic cat si artistic se va incerca stabilirea de raporturi directe cu partenerii de afaceri, cu un accent deosebit pe natura si functia ambientala a lucrarii de arta oferite spre vanzare, oferind cumparatorului posibilitatea reala a optiunii in cunostinta de cauza.
     
  8. Stiindu-se faptul ca piata romaneasca actuala de valori culturale ( indeosebi a lucrarilor de arta) se afla intr-un proces de restructurare si reasezare a reperelor, obiectivul principal ramane realizarea unui studiu integral pornind de la opere, trecand prin zona perceptiva a socialului, si unificand-o cu perspectiva ulterioara, de interes a viitorilor colectionari si propietari ai acestora.(atat interni cat si externi).
     
  9. Intelegand opera ca un cod particular de semne, FanArt va trece gradual la o “lectura“ si selectie obiectiva, autonoma a produselor artistice implicate in procesul vanzarii, functie de contextul socio-cultural din care fac parte acestea, utilizand mecanisme personale de identificare si analiza a lor.
     
  10. Criteriul axologic ramane fundamental, in desfasurarea activitatilor specifice ale Fanart, relevand totodata “necesitatea crearii unui sistem de feed-back cultural “actiune- raspuns” apt sa functioneze ca un regulator in relatia trilaterala Obiect artistic- Creator – Public, depasindu-se astfel eventualele obstacole cognitiv-economice in evolutia procesului de aclimatizare a lucrarilor cu cerintele morfo ambientale ale obiectvor artistice.
 
 
   
   
 

Echilibru si armonie in opera Michaelei Craciun

Mariana Pogonici - Scene de viata

Viorel Hutu si arta mozaiculuI

Daniel Craciun si meditatiile sale asupra vietii

Iluminarile traumei sau "Poveste din pestera cu soare"

Mai multe...



      
 © Copyright 2004 Abc Soft Bucuresti srl. Site-ul este in constructie.